טלפון

+123-456-7890

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM


דיור מוגן הוא אפשרות העומדת לרשותך אם אתה צריך לוותר על החיים העצמאיים שלך. זוהי גם אופציה נהדרת עבור אנשים שחווים בעיה בריאותית וזקוקים לעזרה נוספת בפעילות היומיומית שלהם. תוכלו גם למצוא כי בתים רבים דיור מוגן יש צוות מלא של אחיות אשר יסייעו עם הצרכים הרפואיים שלך.

למי מיועד דיור מוגן?

דיור מוגן הוא מונח המשמש לתיאור תוכניות דיור שנועדו לספק רמה נוספת של תמיכה וטיפול. תוכניות אלה מתאימות לאנשים מבוגרים שרוצים להמשיך לחיות באופן עצמאי אך זקוקים לתמיכה מסוימת. תוכניות אלה מופעלות לרוב על ידי מועצות מקומיות או עמותות דיור.

דיור מוגן הוא סוג של דירה עצמאית, בדרך כלל עם דלת כניסה פרטית ומטבח. בתוכניות דיור מוגנות רבות יש גם אזורים משותפים כמו גן, בית קפה או טרקלין. זה נותן לתושבים הזדמנות להתרועע עם אנשים אחרים בגילם.

כמה תוכניות דיור מוגן גם לספק טיפול נוסף, כולל טיפול אישי יומי, ארוחות על גלגלים, רחצה ומגוון של שירותים אחרים. תוכניות אלה מכונים לעתים דיור "טיפול קרוב".

כמות התמיכה המוצעת משתנה מתכנית לתכנית. התושבים יכולים לארגן חבילת שירותים מהרשות המקומית או מסוכנות טיפול פרטית.

אלמוגים, דיור מוגן בחיפה יש צוות תמיכה על של 24 שעות ביממה.

דיור מוגן הוא אידיאלי עבור אנשים מבוגרים אשר מחפשים לצמצם ולחיות באופן עצמאי. עם זאת, זה יכול להיות יקר. על התושבים לשלם עבור מס מועצה ותעריפי מים, וייתכן שיצטרכו לשלם עבור דמי שירות לכיסוי עלויות השטחים הקהילתיים.

איך עובד דיור מוגן?

באופן כללי, דיור מוגן הוא אפשרות דיור לטווח ארוך עבור מבוגרים. הסיבה לכך היא שהיא מציעה את הביטחון להיות בבית שלך, עם הבונוס הנוסף של היכולת להתרועע עם אנשים אחרים בדימוס. כמה תוכניות דיור מוגן נועדו אפילו לענות על הצרכים של מבוגרים צעירים עם מוגבלויות.

זוהי דרך מפוארת לומר שאתה יכול להגיש בקשה לדיור מוגן במועצה מקומית או באגודת דיור. הם עשויים גם להיות מסוגלים לתת לך יד למצוא אותו. אם יתמזל מזלכם, תוכלו לבחור מתוך מגוון נכסים, שלכל אחד מהם איכויות מיוחדות משלו.

ישנם גם מספר ארגונים אחרים המפעילים תוכניות דיור מוגן. זה כולל את הפיקוח על הטיפול, אשר בודק תוכניות דיור מוגן על פי תקני הטיפול הלאומי לתמיכה דיור (שירותי הרווחה). הוא גם מייצר מגוון דוחות, כולל מדריך שימושי 'חייב לדעת'.

במונחים של ערכת דיור מוגן, יש תוכניות רבות לבחירה, כל אשר מציעים משהו ייחודי הדיירים שלהם. תוכנית טיפוסית עשויה לכלול גינה משותפת, סוויטת אורחים, סוהר, חדר חברתי ומנהל תוכניות. אתה יכול לקבל טועם של מה על ההצעה על ידי יצירת קשר עם מחלקת הדיור של המועצה המקומית שלך.

מהו הגיל המינימלי לבתי אבות
באופן כללי, ישנם שני סוגים של בתי אבות. ישנם מתקנים מיוחדים המספקים טיפול לאנשים עם הפרעות נוירולוגיות וחולים תלויי הנשמה, ויש בתי אבות המספקים טיפול סיעודי מיומן מסביב לשעון.

תוכנית נציב תלונות הציבור היא תוכנית הסברה במימון פדרלי המגנה על אנשים החיים במתקני סיעוד. התוכנית הינה יוזמה ברחבי המדינה ואינה מדרגת בתי אבות ספציפיים. מטרתו היא לעזור לך למצוא ולהבין את האפשרויות העומדות לרשותך.

באופן כללי, הגיל המינימלי לבתי אבות הוא בן 65. עם זאת, הגיל בפועל עשוי להשתנות בהתאם למשאבים אישיים. כ -1.4 מיליון בני אדם חיים ביותר מ -15,500 בתי אבות מוסמכים מדיקר ומדיקייד.

באופן כללי, בתי אבות מציעים טיפול סיעודי מסביב לשעון ושירותים תומכים. מתקנים מסוימים מספקים גם שירותים לאנשים עם אוטיזם, איידס וצרכי טיפול מיוחדים אחרים.

הסכם קבלה, או הסכם ממון, מתאר את התנאים שבהם אדם מתקבל לבית אבות. באופן אידיאלי, זה צריך לכלול את הטיפול שיש לספק, את העלויות הכרוכות בכך ואת הליכי החירום שיש לבצע.

הערכה רפואית, שתוכננה על ידי משרד הבריאות של מדינת ניו יורק (ניו יורק דו), היא חלק חשוב בתהליך הקבלה. ההערכה נועדה להעריך את מצבו התפקודי של האדם ואת יכולתו לבצע פעילויות יומיומיות בסיסיות. ההערכה תקפה למשך 30 יום בהגדרות בית החולים, ולמשך 90 יום להגדרות אחרות.